a teraz Facebooka, Instagrama czy Pinteresta i bynajmniej nie dlatego, że ładnie wygląda.
Jeżeli Twoja strona nie posiada jeszcze choćby konta na Facebooku to czym szybciej je załóż, może to spowodować nagłe zwiększenie zainteresowania Twoja ofertą, a przecież o to tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. Możesz również skorzystać ze szkoleń na ten temat lub wynająć firmę do prowadzenia tych kont.
Wybór firmy
Kwestia pozycjonowania jest warta rozważenia w każdej firmie, nie ważne czy dużej czy małej, dla wielu z nich to właśnie Internet jest źródłem większości klientów, a jeżeli nie to w najbliższej przyszłości tak właśnie będzie.
Nie można pozostać obojętnym na zmieniające się realia, jeżeli konkurencja coś robi to ma ku temu cel, więc jeżeli mają pozycjonowanie to dlatego, że się opłaca. Firmę SEO należy wybierać rozważnie i rozsądnie, a wszelkie niejasne kwestie konsultować również z innymi firmami.
Miejsca reklamowe na stronie
Reklama jest dobra, ale wszystko z umiarem. Przeładowane reklamami strony są uciążliwe dla użytkowników i często rezygnują oni z ich przeglądania na rzecz konkurencyjnych witryn. Trzeba mieć tego świadomość przy wkraczaniu na pole sprzedaży miejsc reklamowych na Twojej witrynie.
Skuteczna reklama powinna być targetowana, prosta i czytelna. Nie może przesłaniać treści na stronie, bo to przecież dla nich nasz użytkownik wchodzi na witrynę. Jeżeli schowamy mu przycisk do zamykania reklamy lub wrzucimy reklamę w krzykliwym kolorze na tło strony tylko zrazimy go do reklamowanego produktu. Dlatego reklamy oferowane przez Google są takie skuteczne- spełniają wszystkie te punkty.